سایبان برقی بازارچه میوه

سایبان برقی بازارچه میوه یکی از پروژه های اجرا شده توسط تیم سایبان شاهد است که برای مغازه یا فروشگاه انجام شده است. وقتی که شما صاحب یک مغازه هستید، موارد زیادی برای جلب نظر مشتری نسبت به مغازه شما میتواند وجود داشته باشد.

سایبان برقی اولین چیزی است که مشتری میبیند و برداشت اول دیگر قابل تکرار نخواهد بود. مطمئن شوید که ماندگار شده اید و با نمایش تبیلغات چشم نواز، تجارت خود را به طور موثر رشد داده اید.

یکی از بهترین راه ها برای ماندگار بودن برند، تبلیغ روی سایبان مغازه است. با سایبان های طراحی شده برای محل فروشگاه یا مغازه خود میتوانید تجارت خود را به روشی ساده و موثر ارتقا دهید.

سایبان های تولید شده توسط شرکت ما از بهترین مواد و متریال ساخته میشوند و در اشکال و اندازه های متفاوت موجود می باشند. همچنین از جدیدترین تکنولوژی روز برای ساخت آنها استفاده شده تا به عنوان محل تبلیغ برای مغازه شما موثر عمل کنند.

این سایبان های برقی هم محل خوبی برای نمایش تبلیغ شما هستند و هم از شما و مشتریانتان در برابر اشعه مضر آفتاب و نور خورشید محافظت خواهند کرد. شما میتوانید برای مغازه خود سایبان برقی سفارشی داشته باشید و رنگ و طرح آنها را مناسب با سلیقه و دکور مغازه انتخاب نمایید.

طرحی را که فکر میکنید باعث بیشتر دیده شدن مغازه شما میشود، انتخاب کنید و روی سایبان داشته باشید. شما با روشی شیک و چشم نواز از مغازه و مشتریان خود در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت میکنید.

چرا به نصب سایبان برقی برای مغازه نیاز داریم ؟

تغییرات جوی و آب و هوایی در شهرهای مختلف، باعث شده تا سایبان جزء اصلی هر مغازه ای باشد. سالها است که سایبان ها در معماری و نمای ساختمانهای فروشگاهی و مغازه ها جایگاه خاص خود را حفظ کرده اند.

اکنون سایبان برقی با پوشش ضدآب و ضد نم و ضد پوسیدگی باعث میشود تا ضمن لذت بردن از یک عصرانه خوب در فضای باز، باغ یا پاسیو و بدون هیچکونه ناراحتی در برابر آفتاب و نور شدید خورشید مصون باشید.

سایبان های برقی به راحتی جمع میشوند و این کار تنها با لمس یک دکمه ممکن است. سایبان برقی قابل اعتماد است و در صورت نگهداری درست، طی سالها نیاز به تعمیر یا تعویض آن نخواهید داشت.

این ویژگی ها باعث میشود تا حتی اگر به صاحب مغازه نیستید، با اطمینان آنرا برای هر فضای بازی سفارش دهید و استفاده کنید. مطمئن باشید که آنها بر زیبایی مغازه شما تاثیر خواهند گذاشت.

یک سایبان برقی باکیفیت بالا و تنوع رنگی مناسب میتواند تکمیل کننده دکور محل کسب شما باشد. تنها کافی است که اندازه و ابعاد محل نصب را بدانید و سپس سایبان مورد نظر خود را سفارش دهید.

سایبان های برقی کاملا در برابر اشعه ماوراء بنفش و لکه ها مقاوم هستند. ممکن است نیاز شما برای داشتن سایبان نسبت به تغییر آب و هوا تغییر کند. ما این را نیز در نظر گرفته ایم. از این رو استفاده از این وسیله محدود به فصل گرما نیست و برای زمستان هم کاربرد دارد.

برای انواع سایبان برقی امکان نصب هیتر وجود دارد تا گرمای لازم را در هوای آزاد و فضای باز برای شما و مشتریان تان فراهم کند. علاوه بر این امکان نورپردازی برای این وسیله وجود دارد تا در شب و زمانی که خورشید زودتر غروب میکند هم قابل استفاده باشد.

امکانات سایبان برقی برای مغازه چیست ؟

در سایبان های ما طیف گسترده ای از امکانات برای شما وجود دارد. سایبان مغازه به شما اجازه میدهد تا فضای بیرونی مغازه تان بازتاب خوبی از تجارت شما باشد. سایبان های ضدآب در رنگ ها و پارچه ها و طرح های مختلف وجود دارند تا بتوانید در کافه ها و رستوران ها، فضاهای آموزشی و انواع فروشگاه نصب شوند.

آنها از محصولات قرار گرفته در ویترین شما مراقبت میکنند و دمای داخل مغازه را متعادل نگه میدارند. به عبارت دیگر آنها فروشگاه شما را به محلی جذاب و دلپذیر تبدیل میکنند تا بتوانید زمان را به آسانی در آن بگذرانید.

علاوه بر این ها سایبان برقی محل خوبی برای تبلیغ شماست تا بتواند آرم، عناصر گرافیکی و شماره های تماس خود را روی پارچه آن چاپ کنید. ما با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و مواد نوین تماشایی ترین سایبان مغازه را برای شما تولید کنیم.

سایبان های مغازه با روکش اکریلیک یا پی وی سی پوشانده میشوند. پارچه های PVC مقاومت خوبی در برابر آب و هوا دارند و به طور کامل از شما در برابر نور خورشید محافظت میکنند. اسکلت سایبان ها قوی و محکم است و به ما این امکان را میدهد تا برای هر فضایی آنرا طراحی کنیم.

نصب سایبان یک راه حل چند منظوره است تا در عین تبلیغ برای برند شما بتواند راحتی و آسایش را برای مشتریان فراهم کند و محل خوبی برای پذیرایی از انها در فضای باز باشد. به ویژه برای فروشگاه ها و میوه فروشی ها که مشتری باید زمانی را جهت انتخاب محصول و خرید در زیر سایبان سپری کند.

فروش سایبان برقی را از سایبان شاهد بخواهید !

نصب سایبان برقی میتواند به پیشرفت شغلی شما و تبلیغ برای کسب و کارتان کمک زیادی کند. این یک راه برای نشان دادن نام تجاری و متوجه کردن رهگذران به مغازه و فروشگاه شماست. به آسانی میتوانید آنرا با محل نصب هماهنگ کنید و سایبان منحصر به فرد خود را داشته باشید.

چاپ روی سایبان از آنچه فکر میکنید برای شما بیشتر سود دارد و با یک هزینه کم میتوانید برای کسب و کارتان مشتری جذب کنید. سایبان با چاپ تبلیغ و طراحی ساده میتواند متناسب با هر فضای بازی سازگار شود.

برای اطلاع از قیمت ها و سفارش محصول از طریق لینک های موجود در صفحه با ما در تماس باشید و سایبان برقی مغازه خود را سفارش دهید.